Gore Zone
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Gore Zone

Un Rpg pentru cei care sunt fani ai filmelor de groaza.
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Bloody moon...

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:06 am

Am intrat in camera pufnind usor nervoasa. Alta zi, alte probleme, alti nervi. Da, aceeasi rutina mereu.
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:08 am

Cu mainile in buzunar, ma plimbam aiurea pe holuri, plictisit. Intr'un final m'am hotarat sa bay la o usa, incercand sa'mi omor timpul discutand cu un nou venit, probabil... Alegand o usa la nimereala, m'am oprit in dreptul ei si am batut de cateva ori, asteptand un raspuns.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:10 am

-Un momeny, strig eu si imi iau rapid pe mine o pereche de pantaloni de trening si un maieu. Ma indrept spre usa trecandu'mi mana prin par. O deschid.
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:14 am

Imi ridic privirea din pamant, analizand'o scurt pe tanara ce abia deschise usa. O privesc lung la fata, ciufulindu'mi putin parul.
-Um... scuza'ma, am gresit usa! mormai, intorcandu'ma rapid cu spatele la ea si dand sa plec.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:18 am

Ridic o spranceana si incep sa rad.
-Alta acum, spun eu frecandu'ma la ceafa. Cum se face ca iar dau de tine?
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:20 am

Ma opresc si'mi intorc chipul, prvind'o curios.
-Daca nu ne cunoaste, cineva ar crede ca ma urmaresti. replic sarcastic, schitand in coltul gurii.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:22 am

-Chiar crezi ca nu am alceva mai bun de facut? intreb eu rezemandu'ma de tocul usii. Nu e vina mea ca scumpa ta mama m'a trimis aici!
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:33 am

-"Scumpa mea mama"?! ma intorc cu totul, impingand'o usor in camera, facandu'mi loc astfel sa intru si eu. Dar ce... nu e cumva si maicata?
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:36 am

Imi dau ochii peste cap in mod teatral.
-O fi, dar prea ma enerveaza unoeri, spun eu. Sincer!
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:41 am

-Cum se face ca numai pe tine? murmur cat pentru mine, ridicand dintr'o spranceana. Oricum, cum naiba te'a trimis, ma rog... aici?
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:43 am

-Intreab'o pe ea, spun eu nemultumita. Azi dimineata cand m'am trezit m'a luat direct "Mergi si fa'ti bagajul" si uite'ma aici!
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:46 am

Rad slab, ducandu'mi o mana la ceafa si trantindu'ma pe canapeaua din mijlocul incaperii.
-Te intreb pe tine... ce'ai facut si cu cine ai umblat in ultima vreme? Sigur avea un mmotiv intemeiat sa mi te aduca pe cap.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:49 am

-Ce am facut? Hmm, pai am batut'o pe una. Cu cine am umblat? Cu Eric si cam atat, spun eu pe un ton inocent batand usor din gene. Il privesc zambind nevinovata.
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:53 am

Imi dau ochii peste cap, inchizandu'mii apoi si zambind cu calm.
-Hm... nu cumva chestiile acestea erau notate cu "Nu" bate pe nimeni, "Nu" umbla cu Eric si Deaniel, in mintea mamei?
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:57 am

-Erau? Ce pacat, nu'mi aduc aminte sa fi fost, spun eu chicotind usor amuzata. Si oricum, ce mama naibii imi facea Eric, ma manca?
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 5:59 am

O privesc lung, stramband din nas.
-Nu ai de unde stii... replic ironic, suflandu'mi cateva suvite de par ce'mi veneau in ochi.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 6:01 am

-Hai Kevin, ca doar il cunosti, spun eu privindu'l lung. Ce naiba crezi ca imi poate face?
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:10 pm

-Hm... de unde naiba sa stiu eu? Maicamea ti'a interzis, nu eu. mormai, strambandu'ma din nas si privind'o printre gene pe fata.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:21 pm

-Pff, da, se vede ca esti tare bucuros sa ma vezi, spun eu stramband din nas.
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:28 pm

-Dar ma bucur, urat'o! replic catre ea, chicotind incet. De ce spui ca nu ma bucur?
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:33 pm

Dau din umeri scotandu'i limba.
-Replicile, comportamentul si poate si gesturile pe care le faci, spun eu .
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:37 pm

-Bine... gata. murmur, afisand un zambet prietenos pe chip.Si totusi... cand ai ajuns?
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:41 pm

Zambesc vesel si imi ciufulesc usor parul.
-Pai, pe la 11 azi dimineata, spun eu privind ceasul. Deci acum trei ore, adaug privindu'l.
Sus In jos
Kevin

Kevin


Mesaje : 76
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 9:50 pm

-Si am eu "norocul" sa dau de tine exact acum... mormai cat pentru mine, razand slab.
Sus In jos
Michelle

Michelle


Mesaje : 56
Data de înscriere : 29/10/2010

Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitimeVin Oct 29, 2010 10:31 pm

Chicotesc usor.
-Te servesc cu ceva, Kev? intreb zambind cald.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Bloody moon... Empty
MesajSubiect: Re: Bloody moon...   Bloody moon... Icon_minitime

Sus In jos
 
Bloody moon...
Sus 
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Gore Zone :: Home :: Apartamente-
Mergi direct la: